divendres, 24 d’octubre del 2008

A l'Àngels i l'Ona

Realització: Ona Quintana

DAMUNT MON VAIXELL
Damunt mon vaixell
l'arc de Sant Martí
com un gran cinyell.
Totes les sirenes
engronxant-se en ell.

Joan Salvat Papasseit



Aquest és el mural del vestíbul de l'escola.
Està inspirat en un cal·ligrama del Joan Salvat Papasseit.
El va fer l'Ona, una il·lustradora molt estimada per nosaltres.
La seva mare, l'Àngels, és la meva companya i amiga: És la responsable de què jo estigui a l'Aula. Em va animar, em va ajudar i em va fer veure què canviar de registre podia ser positiu.

Després de dos cursos fent aquesta tasca, puc dir què és positiva, enriquidora i gratificant.
Gràcies Àngels.

Vull dir què l'Angels seria la "Cara oculta de la Lluna" d'aquesta Lluna què és "El Cuc" en el què hi ha dies de lluna plena i dies què no acabes de veure el Sol.
A ella no li agrada tot això dels ordinadors, per això mai no surt el seu nom.
Tinc la sort de tenir una companya molt comprensiva, sempre li sembla bé allò que penjo al bloc i com el gestiono.

Aniré posant alguna il·lustració de l'Ona, tinc permís. Si us agraden les podeu utilitzar.