dimarts, 23 d’abril del 2013

Jocs Florals "Les meves ciutats"





Les meves ciutats

 

La meva ciutat de la Xina és un lloc molt bonic. El seu nom és OKHO , el seu paisatge natural és de gran bellesa , hi ha muntanyes, rius, flors, herbes medicinals i boscos molt verds.

 OKHO té molts carrers, a la meva casa de la Xina hi ha un hortet que cuida la meva avia . La ciutat té un riu molts llarg amb l’aigua molt clara però no et pot banyar perquè és molt profund.

 L’ escola de la Xina és molt gran hi ha molts nens i nenes , tot i que ara molts d’aquest nens han marxat d’allà a diferents països: Itàlia, Espanya, França..... Jo encara en comunico amb elles per un facebook xinés.

Ara tinc molts amics de Santa Coloma moltes vegades ens trobem a la biblioteca de “Can Peixauet”, és una biblioteca que té llibres en Xinés, la bibliotecària és molt trempada.

No sempre estem a la biblioteca algunes vegades vaig amb les meves amigues de l’escola al parc del Fondo allà xerrem de les nostres coses.

Viure a Santa Coloma no és tant avorrit com vaig creure al principi, tot i que quan els pares diuen anem a Xina de vacances jo em fico molt contenta.



 Veu: Chenxue
Curs: 5è aula d'acollida