divendres, 3 de maig del 2013

Jocs Florals:Els amics



 






Els amics

 
Hola sóc l’Ayoub i vinc del Marroc quan jo vivia al meu país tenia molts amics.

Quan jo era petit, la mare treballava ,el meu germà anava a l’escola i la iaia em vigilava . El pare vivia a Espanya i feia de cuiner.

Un dia el meu pare va venir a Marroc i ens va fer el passaport, llavors vam venir tots a Santa Coloma.

Quan vaig venir no tenia amics i tenia vergonya. Ara que estic a l’escola Joan Salvat Papasseit, ja tinc amics i amigues i ser parlar i escriure en Català. Estic aprenen a l’aula d’acollida, aquí els professors son molt bons i fem coses divertides. Treballem amb la PDI, l’ordinador i llegim molts llibre de la biblioteca.

Aquest any faig 6è, l’any vinent ja podré anar a l’institut, aniré el “Torrent de les bruixes” amb altres nens del Salvat, espero fer nous amics allà, i llavors ja tindré molts amics.


Veu: Ayoub

Curs: 6è, aula d'acollida