dimarts, 28 de setembre del 2010

Ens presentem 4t C

Image and video hosting by TinyPic

Salam! Hola!
Em dic Mohammed i vaig a quart. Sóc de Marroc,de la ciutat de Tanger . Allà m’agradava jugar futbol . M’agrada molt menjar cuscús. Ara visc a Santa Coloma de Gramenet des de fa 2 anys. M’agrada fer Educació Física . Els meus amics d’aquí es diuen Sergio, Mario, Alvaro i Ivan. El menjar d’aquí que més m’agrada és els Panellets. Beslama, Adéu.

Sasriacal! Hola!
Em dic Mahak i vaig a quart. Sóc de Índia, de la ciutat de Talwandi . Allà m’agradava jugar a la corda. M’agrada molt menjar les pomes . Ara visc a Santa Coloma de Gramenet des de fa 2 anys. M’agrada fer Català . Les meves amigues d’aquí es diuen Ilham i Peiting . El menjar d’aquí que més m’agrada és la xocolata. Adéu.


Ni hao! Hola!
Em dic Chenxue i vaig a quart. Sóc de Xina, de la ciutat de Shang hai . Allà m’agradava jugar "pilla pilla" . Ara visc a Santa Coloma de Gramenet des de fa 1 anys. M’agrada fer matemàtiques . Les meves amigues d’aquí es diuen Peiting, Meina i Ting ting . El menjar d’aquí que més m’agrada és el pa.
zài jiàn! Adéu.