dilluns, 4 d’octubre del 2010

Ens presentem 4t-B

Image and video hosting by TinyPic

Hello! Hola!
Em dic Imeelyn i vaig a quart. Sóc de Filipines , de la ciutat de Batangas . Allà m’agradava jugar amb la comba . Els meus cossins es diuen Buen, Mik-mik . M’agrada molt menjar pollastre. Ara visc a Santa Coloma de Gramenet des de fa 2 anys. M’agrada fer mates i mùsica. Les meves amigues d’aquí es diuen Paula i Noelia . El menjar d’aquí que més m’agrada és la macarrons amb tomàquet i formatge. Paalam, Adéu.

Ni Hao! Hola!
Em dic Meina i vaig a 4t . Sóc de Xina , de la ciutat de Wenzhou . Allà m’agradava jugar amb el meu germà. M’agrada molt menjar arrós. Ara visc a Santa Coloma de Gramenet des de fa 1 any i mig. M’agrada matès i educació física. Les meves amigues d’aquí es diuen Ting ting i la Chenxue. El menjar d’aquí que més m’agrada és la síndria a la Xina no la coneixia. Zaijian, Adéu.



Em Junzhe dic .
Tinc nou anys.
Sóc de Xina.
Visc a Santa Coloma de Gramenet.
Vaig a quart.

Em Muhammad dic .
Tinc 10 anys.
Sóc de Pakistan.
Visc a Santa Coloma de Gramenet.
Vaig a quart.