dimarts, 5 d’octubre del 2010

Ens presetem 5è

Image and video hosting by TinyPic

Hola!
Em dic Andrea i vaig a cinquè B. Sóc d'Equador. Allà m’agradava jugar amb les meves cosines i amb les meves amigues i amics . M’agrada molt menjar arròs . Ara visc a Santa Coloma de Gramenet des de fa 1 any. M’agrada fer català i mates. Les meves amigues d’aquí es diuen Cloe i Paula . El menjar d’aquí que més m’agrada són els macarrons . Adéu!


Hola!
Em dic Rajanpreet Singh i vaig a 5è B. Sóc d'Índia , de la ciutat de Tarn Tarn . Allà m’agradava jugar amb els meus amics Babu i Hapi . M’agrada molt menjar samosa i gol gape . Ara visc a Santa Coloma de Gramenet des de fa 4 anys. M’agrada fer gimnàstica. Els meus amics d’aquí es diuen Juan i Gerard . El menjar d’aquí que més m’agrada és pizza . Adéu!


Helo! Hola!
Em dic Wisdom i vaig a 5è B . Sóc de Nigèria . Allà m’agradava jugar a futbol. Ara visc a Santa Coloma de Gramenet des de fa poc . M’agrada fer gimnàstica. Aquí tinc un amic que es diu Gerard . bye! Adéu!



Nihao!
Em dic Xin Wei i vaig a 5è B . Sóc de Xina . Allà m’agradava jugar a futbol. Ara visc a Santa Coloma de Gramenet des de fa poc . M’agrada fer plàstica . Aquí tinc un amic que es diu Jianjia . zaijian!