dijous, 7 d’octubre del 2010

Ens presentem 6è

Image and video hosting by TinyPic

Hola! ni hao!
Em dic ZhiHui i vaig a sisè . Sóc de Xina.Allà m’agradava jugar amb les meves amigues .M’agradava molt menjar peixos . Ara visc a Santa Coloma de Gramenet des de fa 3 anys. M’agrada fer Català. Les meves amigues d’aquí es diuen Ping Ping i
Aitana. El menjar d’aquí que més m’agrada és l'arròs. Adéu! zai jian!


Hola! Sasriacal!
Em dic Inderpreet i vaig a sisè. Sóc d' Índia. Allà m’agradava jugar amb els meus amics. M’agrada molt menjar macarrons. Ara visc a Santa Coloma de Gramenet des de fa 3 anys. M’agrada fer esport . Els meus amics d’aquí es diuen .El menjar d’aquí que més m’agrada són les patates fregides . Adéu!



Em dic Renyu Zhang .
Tinc 13 anys .
Sóc de Xina.
Visc a Santa Coloma de Gramenet.
Vaig a sisè B .


Hola!
Em dic Erislandys i vaig a sisè . Sóc de CUBA . Allà m’agradava jugar amb als meus amics .M’agrada molt menjar arròs amb " frijoles" i tomàquet . Ara visc a Santa Coloma de Gramenet des de fa 2 anys. M’agrada jugar a la PS3 . Els meus amics d’aquí es diuen Pablo, Dani, Sergi i Ismael . El menjar d’aquí que més m’agrada són els macarrons. Adéu!

Hola!
Em dic Ping Ping i vaig a sisè . Sóc de Xina . Allà m’agradava jugar amb les meves amigues . M’agrada molt menjar caramels . Ara visc a Santa Coloma de Gramenet des de fa 2 anys . M’agrada jugar l'ordinador . Les meves amigues d’aquí es diuen ZhiHui i Zhang Jie. El menjar d’aquí que més m’agrada són els caramel . Adéu!
Hola!

Hola!
Em dic Jiang Jiayu i vaig a sisè B. Sóc de la Xina .Tinc 11 anys. Allà m’agradava jugar amb els meus amics. M’agrada molt menjar fruites. Ara visc a Santa Coloma de Gramenet des de fa 3 anys. M’agrada jugar amb l'ordinador . Les meves amigues d’aquí es diuen Shi Hu . Adéu!

1 comentari:

Esmeralda ha dit...

Hola, em dic Esmeralda, sóc de Celadas i haviat us anire a veure.

Tinc molts problemes per fer comentaris.

Veig que esteu molt grans i que hi ha alumnes que no els conec.

Us trobo a faltar fins aviat.
Esmeralda